Politika vračil

Vračilo izdelkov

Niste zadovoljni z nakupom? Kupljene izdelke lahko v originalnem stanju vrnete v roku 30 dni po dostavi (prosimo, da priložite številko za sledenje). Ko prejmemo in pregledamo vrnjen izdelek, vam povrnemo znesek nakupa.
Vsa vračila je treba predhodno registrirati pri naši ekipi za podporo strankam.

📧 Kontakt: pomoc@majaninaljubljana.si


Prejel/-a sem poškodovan izdelek

Prosimo, da se takoj obrnete na našo ekipo za podporo strankam in nam posredujete naslednje podatke:

  • številko naročila,
  • kateri izdelek je poškodovan,
  • kratek opis težave,
  • fotografijo (jasne slike).

Ali je bil paket ob dostavi poškodovan? Posnemite fotografijo in jo pošljite naši ekipi v roku 7 dni od prejema.
Brez potrditve poškodbe s strani naše ekipe žal ne moremo ponuditi vračila, dobropisa ali nadomestnega izdelka.


Prejel/-a sem napačen izdelek

Če ste po pomoti prejeli napačen izdelek, nas prosimo nemudoma kontaktirajte in navedite:

  • številko naročila,
  • ime izdelka, ki ga niste prejeli,
  • ime izdelka, ki ste ga prejeli,
  • fotografijo prejetega izdelka.

Menjave

Menjava izdelkov žal ni mogoča. Prosimo vas, da izdelek vrnete in oddate novo naročilo za želeni izdelek.


Poškodovani ali okvarjeni izdelki

Če je izdelek okvarjen, poškodovan med transportom ali kako drugače neustrezen, so vračila brezplačna.


Vračila na stroške stranke

Če je stranka naročila napačen izdelek, velikost ne ustreza ali pa si izdelka preprosto ne želi več, so dejanski stroški vračila in stroški vračilne nalepke odgovornost stranke.